|
Sual yaz |
|
28.07.2025 |
Bahar Əliyeva |
Sual: Salam.onlayn ödəniş edim məhsul almışam.təhqir edib ,blok edib və nə pulumu ne məhsulumu vermir. |
Cavab:
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir. |
|
|
|
|
16.07.2025 |
Azad Qocayev |
Sual: Salam . Aptekdən uşaq üçün krem alınıb . Daha sonra məhsulu istifadə edəndə saxta məhsul olduğunu gördük . Əvvəl aldiqlarimizla müqayisə elədiyimiz zaman qablaşdırma fərqli yazılar və kodlar var idi . Bir neçə gün istifadə elədik və heç bir faydasını görmədik . Geri qaytara bilərikmi məhsulu . Belə bir haqqımız varmı ? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.Nəzərə alın ki,açılıb işlənmiş mal qaytarıla bilməz.
|
|
|
|
|
09.07.2025 |
Emin Sadiqov |
Sual: Salam.04.07.25 tarixində million aparati ilə Azərbaycan Respublikası İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Əmlak Məsələləri Dövlət Xidməti Daşınmaz Əmlakın Dövlət Kadastrı və Reyestri idarəsinə 191 manat pul köçürmüşəm.pul vəsaitim hesaba keçməyib.ödəniş çeklərimdə var.hər gün*0010 zəng erdirəm ki pul vəsaitimi hesaba keçirədiniz onlarda deyirlərki narahat olmayin keçirəcəyik.hər gündə zəng etdiyimdə mobil hesabımdan 3 və 4 manat pul çixir.zəng etməkdən vəsaitimdə qurtarir.elə deyirlərki narahat olmayın.ancaq pul vəsaitimi hesaba keçirmirlər.bu onlarin nə fırıldaq işləridi bilmirəm.harada şikayət edəcəyimi bilmirəm.xahiş edirəm mənə bu işdə köməklik edəsiniz. |
Cavab: əsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.
|
|
|
|
|
27.06.2025 |
Hüseynov Pərviz |
Sual: Salam mən sab şirkətinin kabablig sosiskasini Araz marketden fergli qablaşdırmalarda aldım(çəki ilə vakuum packada)bunların kefiyyeti dadı rengi bir birindən tam fərqli məhsullardi market menim şikayetimi təsdiqlədi məhsulların fərqli olduğunu oda təsdiqlədi və məhsulları öz reflerinden yığışdırdı.amma şirketin cezalanmasini cermelenmesini isdeyiremki bele faktlar tekrarlanmasin |
Cavab: Ətraflı ərizə yazın,malın nümunəsi və kassa çekini mənə çatdırın, medyaya verin və dövlət qurumlarına bildirim. |
|
|
|
|
20.06.2025 |
Jalə Məhərrəmova |
Sual: Salam mən 26 mayda bakü elektronika den kofe aparati aldım.Orada özləri yoxlamadi işləyib işləmədiyini dediler burda biz yoxlamiriq.kreditle qızıl zəmanətlə almışam hemde .eve getirdim aparat işləmədi 28 mayda aparıb təhvil vermişəm ozlerin 48 saat olmuyub heç ,qaytarırlar.Men məhsuldan imtina etmek isteyirem.Onla4 da bu mümkün deyil deyirler.,Mən o məhsulunqaytara bileremmi#? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.
|
|
|
|
|
09.06.2025 |
Elsen Mehdiyev |
Sual: Salam.Glass baku sirketi menden 400 manat pul alib Cam balkon ucun 2 ay muqavileden kecib amma pulmu nede isi gormur.Aldadir hamini menden basqa cox adami aldadir.Xahis edirem komek edesiniz.Adi Elvin Meherremovdu.Her yere muraciet etmisem tapilmir deyirler. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Telefonumuz: 0124498995.E-mayl:eyub@consumer.baku.az. Bütün hallarda danışıq yolu ilə tez həll etmək üçün özünüzün olmanız zəruridir.
|
|
|
|
|
30.05.2025 |
Rasim Gözəlov |
Sual: Salam. Mənimlə Azərpoçt arasında beynəlxalq poçt göndərişi ilə bağlı mübahisə baş vermişdir. Beynəlxalq poçt göndərişlərin göndərilməsi “Ümumdünya poçt Konvensiyası” və “Məktub korrespondensiyası Reqlamenti” kimi aktlarla tənzimlənir. Konvensiyanın yeni mətni 26.08.2021-ci il tarixdə qüvvəyə minmişdir və açıq mənbələrdə yerləşdirilmişdir. Reqlamentin isə yalnız 2013-cü il tarixli mətni açıq mənbələrdə mövcuddur. Bu səbəbə ğörə istehlakçı olaraq xahiş edirəm ki, “Məktub korrespondensiyası Reqlamenti”nin qüvvədə olan mətninin əldə edilməsi üçün mənə yardım göstərə bilərsinizmi? |
Cavab: Bağışlayın,insan resurslarımız son dərəcə məhduddur,kömək edə bilmirik. Məktubla müvafiq qurumq müraciət etməyin zəruri olduğunu bilməmiş deyilsiz. |
|
|
|
|
05.05.2025 |
Fəxrəddin Muradov |
Sual: Salam. Mansard izolyasiyası üçün köpük izolyası ilə maraqlandım. Təklif olunan məhsul izokim RD001 nə dərəcədə yararlı olub olmamasınını neçə öyrənə bilərəm |
Cavab: Salam. Yalnız onu deyə bilərəm ki,bu mal barədə şokayət olmayıb.
01259976 00 z edin,bəlkə cavab alarsız. |
|
|
|
|
03.04.2025 |
Elgün Zeynalov |
Sual: Salam. Aptekdən Hindistan istehsalı olan dərman (antibiotik) almışam. Ancaq dərman qutusunda barkod yoxdur. Bu normaldır ya dərmanın saxta olma ehtimalı var? Çox sağ olun |
Cavab: Əgər icliyi AZ dilindədirsə saxta deyil. |
|
|
|
|
27.03.2025 |
Gulnar Nesirova |
Sual: Salam.Men aptekden qablasdirmada sprey derman almisam,amma acib isletmemisem.Apardim qaytarmaga mene dediler biz sprey dermani qaytarmiriq.Bu ne derecede duzgundu.Onlar haqqi var bunu geri goturmemeye? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.Siz haqlısız,əgər 14 gün keçməyibsə və kassa çekiniz varsa.
|
|
|
|
|
26.03.2025 |
Nigar Əzizova |
Sual: Salam, mən Əzizova Nigar İsmayıl qızı 10.09.2024 - ci il tarixdən Embawood mebel mağazasından özümə cezizlik mebel yataq dəsiti kreditli almışam anam isə mənə qonaq dəsti alıb və bildirmişəm ki , mebel Şuşa şəhərində olan evimizə aparılacaq. Həyat yolaşım veterandı və məcburi köçküdür dövlət tərəfindən bizə verilən evdə yaşayırdı. Bildirdimki ustalar yoldaşım qarşılayacaq. Ustalar mebeli quraşırıb səliqəsiz şəkildə , mebeldə deşiklər çatlar çızıqlar və nədə ki zəmanət talonu vermiyiblər. Mən başqa mağzaldanda mebel almışam mebeli quraşdırlanda zəmanət talonu verilib bunlara isə bildirdə bəhanə olaraq bildirilir ki vermişik, yoldaşım isə soruşanda bildirilib ki sənəd işlərin mağazda həll ediblər lakin məndə mağzada müqavildən başqa heçnə verilməyib.Vitrində gördüyüm kamodun güzgü ölçüsü ilə quraşdırdıqları ölçü düzgün deyildi.Mebeli gördən sonra mağazaya problemləri bildirdim və güzgünün düzgün olmadığın və mənə dedilər ki mağazadakı güzgüylə dəyişə bilərik siz gətirin onu bunu aparın. Halbuki problem özlərində olduğu halda dəyişməni özümüz etdik. Çoxda məsləni böyütmək istəmədim sonra isə problemləri artı mebelin qapıları düzgün örtülmür, şişim kamodun güzgüsü qapısının yaxşı örtülmədiydən çatlayıb mağazaya bildirdə deyilər ki qaynar xəttə zəng elə dekabr mart ayınadək zəng etmişəm hərdəfə mənə deyilir ki gəlib baxılacaq sonrakı zəngdə bəhanə olaraq bildirilir ki müştəri deyib ki özüm əlaqə saxlayacam məndə bildirəm ki müşətəri mənə mən heç kim demiyib bunu özlərinə bəhanə axtarılar. Mənə dfek, və problemli mebel gətidikləri halda mənim problemi həll etmilər. Hələ üstəlik noyabr aydan qüsursuz şəklidə puların ödüyürəm bank xidmətinə deyəndə isə mənə deyilər ki probleminizi mebel şirkətiylə həll edin . Anlamıram ki bunlar bir biriylə əlaqəli olmasa mən necə tanıyırdım ki bunları. Dəfələrlə İmişlidə olan mağazaya yaxınlaşmışam problemi demişəm , nə hikmətdirsə mebel almağa gedəndə mağazanın müdiriyətindən tutmuş hamı mağazda olmuşdu , problemli mebelərinə tərif vurdular , lakin şikayətimi və problemi bildirmək istiyəndə mağazda heç kimi tapmaq olmur, çarə kimdə qaynar xəttə zəng etməyi bildirilər .Atıq dərəcədə xahiş edirəm ki bu problemli yeni mebelə əvəz edilsin yaxuda indiyə qədər ödədiyim ödəniş mənə geri qaytarılsın mən özümə yeni mebel alım. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
19.03.2025 |
Gulnar omarova |
Sual: Hər vaxtınız xeyir. Mən decoroom.az mağazasından mebel sifarişi etmişəm. 99% endirim tetbiq edilmişdi məhsula. sifariş təsdiq edildi və bank kartımdan müəyyən vəsait çıxıldı. Hal-hazırda mağaza bildirir ki, sehv olub kartınızı göndərin pulu kartınıza geri göndərək. burada bilmək istərdim ki, səhv mağazanındır - alıcının gördüyü qiymət ilə təmin etməli deyil mağaza? |
Cavab: Qanunvericilikdə bu barədə dəqiq ifadə olunmuş bir şey yoxdur. |
|
|
|
|
12.03.2025 |
Namiq Allahverdi |
Sual: Haqqımı bilmek isteyirem. Salafandan açılan amma işledilmeyen (meselen:- su filtri, su membranı, su kranı ve s.)Geri qaytarmaq istehlakçının haqqıdır ya yox.Cvb üçün tşk. |
Cavab: Haqqin var. |
|
|
|
|
12.03.2025 |
Namiq Allahverdi |
Sual: Salam. Gence Omidden "filtrex"Su filtri aldım. Koropkası açıq. Getirdim eve. Üstünde verilmiş membranı sellofandan açıb yuvasına soxdum. Selofanı tulladım. İnglis dili bilən yoldaş geldi dedi ki koropkanın üstünde yazılıb ki ağzı açılmış koropkaları almayın. Növbeti gün apardım qaytarmağa. Uzun dava dalaşan sonra qaytardılar. Amma işlenmemiş membranın pulunu alıb membranı mene satdılar. 17.90 çox pul olmasada, şikayet vermek isteyirem. Ordakı işçinin haqsız olduğunu sübut etmek üçün. Tşk. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcə.Təşkilatımızın Gəncə nümayəndəliyi ilə də əlaqə saxlaya bilərsiz.Tahir Paşayev. Tel:0506722900 |
|
|
|
|
12.03.2025 |
Namiq Allahverdi |
Sual: Salam. Gence Omidden "filtrex"Su filtri aldım. Koropkası açıq. Getirdim eve. Üstünde verilmiş membranı sellofandan açıb yuvasına soxdum. Selofanı tulladım. İnglis dili bilən yoldaş geldi dedi ki koropkanın üstünde yazılıb ki ağzı açılmış koropkaları almayın. Növbeti gün apardım qaytarmağa. Uzun dava dalaşan sonra qaytardılar. Amma işlenmemiş membranın pulunu alıb membranı mene satdılar. 17.90 çox pul olmasada, şikayet vermek isteyirem. Ordakı işçinin haqsız olduğunu sübut etmek üçün. Tşk. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcə.Təşkilatımızın Gəncə nümayəndəliyi ilə də əlaqə saxlaya bilərsiz.Tahir Paşayev. Tel:0506722900 |
|
|
|
|
15.02.2025 |
Xaliq Qədirov |
Sual: Salam, mən umicodan məhsul almışdım. Hələ də vəd etdikləri bonus məbləği yükləmirlər. Dəstək xidmətinə də yazanda ya cavab vermir, ya da deyir "haqlısız 3 günə yükləncək". Artıq 20 gündür.Hara şikayət edə bilərəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcə |
|
|
|
|
13.02.2025 |
Seymur Şəmirov |
Sual: Salam. Qnet Azerbaycan dovletinde resmidi ? Umuniyyetle Qnet ne olan seydi ? Aldadicidi yoxsa yox,xais edirem cavab vererdizde |
Cavab: Qeydiyyatdan keçib. |
|
|
|
|
05.02.2025 |
Xəyalə Həsənova |
Sual: Salam.Men "Təmiz Xalca Yuma" şirkətində xalçaları yuduzdurmağa vermişdim.Xalçaları tehvil alannan sonra gordum ki,qurumuyub ləkəli qəliblər.Şirkətə bildirdim narazılığımı dedilər çatdırılma gəlib goturəcək ustunnən 15 gün keçib hələdə gəlmiyiblər.Ödənişi etmişəm.Mən hara müraciət edə bilərəm yani ki təzə xalçalar idi artıq işlək vəziyyətdə deyillər. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
16.01.2025 |
Heydər Rüstəmov |
Sual: Salam mən umico sirkəti tərəfindən aldadilmağım haqqında elektron ərizə məktub gondərmişəm sizə 20 günə yaxın olar baxılmayib |
Cavab: Ərizə flaş kartda ofisə gətirilməlidir ki,kömək edə bilim. Və ya dövlət orqanlarına müraciət edin. |
|
|
|
|
14.01.2025 |
Sebine Eliyeva |
Sual: Salam. 13yanvar 2025-ci ilde derman alinib. Yaxsi tesir etmediyine gore 14yanvar qaytarmaq istedik amma dermani geri almadilar. 4 list seklindedir. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
03.01.2025 |
Elgün Zeynalov |
Sual: Salam hər vaxtınız xeyir. Hazırda satılan kərə yağlarından hansı keyfiyyətıidir, istifadə üçün hansıları məsləhət görürünüz? |
Cavab: Bağışlayın mən istənilən istehsalçıya məxsus yodlaşdırılmış duzdan başqa heç bir mal haqqında istehlakçının sualına müsbət cavab vermirəm. Yəni reklam ,bizlik deyil! |
|
|
|
|
25.12.2024 |
Firqət Mayılov |
Sual: Sizden xahiş edirem mene kömek edin pulumu qaytara bilim . Zehmet mene bu yardımçı olun.Bu işde başda Allahdan ve Eyyub Hüseynov ve Azad istehlakçılar birliyinin üzvlerinden kömek isteyirem. |
Cavab: Sizinlə danışmışam və yazmışam.
Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
25.12.2024 |
Firqət Mayılov |
Sual: Salam aleykum men 24.11.2024 cü il tarixinde sinif yoldaşımın deveti ile Qnet şirketinin Azerbaycandaki Genclik ofisne getdim ve sinif yoldaşım ve ordakılarin tekidi ile Qnet şirkətne 2600 dollar pul ödədim ve tanzanit daşlı sep sifariş verdim ve mene vedler verdiler ki pul qazanacaqsan amma sonra menden diger adamları da qohumları da devet etməyimi istediler ve mende dedim ki bu iş menlik deyil ve onlara ilk gunlerde demişdim adam devet etmek menlik deyil onlarda dedilər narahat olma sen sifariş et qalıq işler bizlikdir amma sonra dediyleri kimi olmadı mende valideynlerin tekidi ile 02.12.2024 cü il tarixinde sifarişden imtina etdim. Və mene dedilər ki şirketden ne vaxt cavab gelse o zaman pulunuzu geri qaytaracayiq. Mend dedim sifariş ləğv edildi? Onlar da dedilər sifariş i leğv etmişik sadece Qnetin malayziya ofisinden xeber gözləyirik cavab gelen kimi senin pulunu qaycaycayiq |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
17.12.2024 |
Orxan Abbasov |
Sual: Azersu ayliq 3-4 manat odeniwlerimizden sonra bir nece ay borc gostermemeye bawladi.Indo deyirlerki 1000 manat borcunuz var.Bu ne abra kadabradi neyleyek? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm. Mənə ətrafli əyazılmış ərizə gətirsəniz daha tez həll olar.
|
|
|
|
|
16.12.2024 |
Elsen Ceferov |
Sual: Salam.men umikodan telefon aldim iki gun islemedi.sondu telefon ozlerine gonderdim teli yoxladilar dedilerki zavod defekti yxdu.telefonu aldim olardan.basqaservisde yoxladim orda ise dedilerki prablem prasesordadi yeni zavod defekdidi.i dide ne umiko ne pulumu qaytarir nedebasqa telefon verir mene.men ne edim? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
16.12.2024 |
Şəhriyar Həsənov |
Sual: Salam. Soliton mağazasından 2 illik zəmanətlə paltaryuyan maşın alınıb və hələ zəmanəti bitməmiş maşın sıradan çıxdı. İndi isə zəmanəti bitmədiyi halda Soliton paltaryuyan maşını təmir etmir və qaynarxəttə cavab vermir. Bunun üçün nə etməliyəm? |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
03.12.2024 |
Aysel Şükürova |
Sual: Salam. 9-10 ay əvvəl diş həkimi dişinizi düzəldəcəm adı ilə 7000 manata yaxın pulumuzu alıb. İndi də dişi düzəltməkdən imtina eləyib. Pulumuzu da geri qaytarmır. Hara müraciət edə bilərik ki, pulumuzu geri qaytarsın? |
Cavab: Ya dövlət orqanına 195 və ya 0125997600 telfonu ilə müraciət edin ya da gəlin bizim ofisə, mövcud sənədləri gətirin,mümkün olan ları edək. |
|
|
|
|
16.11.2024 |
Samirə Əliyeva |
Sual: Salam. Men tebii Camıs nehre yagı haqqında melumat almaq isteyirem.Tebiiliyini nece yoxlaya bilerem ev seraitinde? İnek yağı ile eynidirmi camıs yagının testi? Zehmet deyilse,cavablandıra bilersiz? |
Cavab: 1003 qaynar xəttində Qida agentliyinə z edin |
|
|
|
|
08.11.2024 |
Fidan Babayeva |
Sual: 733141 müsteri kodu ile starex sirketinden baglama sifaris vermisem. Baglamam qeydiyyata salinmir. Zeng edirem sorgu yaratadiqlarini bildirirler ve hec bir geridonus etmirler. 1 aydan coxdur her hansi melumat verilmir mene. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
05.11.2024 |
Günay Muradova |
Sual: Music Gallery-dən komputer almışdım. Aprel ayından oktyabra kimi hərdən donurdu söndürüb açırdım. O gün powerpointdə prezentasiya hazırlayırdım. Söndü və bir daha yanmadı. Apardım servisə oktyabrın 30u. Sizə məlumat verəcik dedilər xəbər çıxmadı. Sonra isə mən axtarmağa başladım səs küy salandan sonra isə nömrə verdilər əlaqə saxladım. Mene dedi öyrənib deyəcik. İndi zəng edib deyirlər gələn ayın ortasına düzələcək. Mən işimi onunla görürəm. Hard disk dəyişmək çox da çətin bir problem deyil. Mən indi necə pul qazanım ki, onun kreditini ödəyim. Nə yerinə başqa komp verirlər nə də mənimkini düzəldirlər. |
Cavab: Məsləhət: 012 5997600/82/83( və ya 195) telefonnu ilə dövlət orqanına şikayət edin və ya Normal ərizə yazın,fləş Kartda gətirin ofisə (D.Əliyeva 239,saat 9.30--12 arası) Sizin iştirakınızlzla z edim çalışım danşıq yolu ilə həll edim,əks halda ərizəni dövlət orqanlarına göndərəcəm.
|
|
|
|
|
|
Sual yaz |
|
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
|